uppdate

Varför ska det vara så svårt att hitta på rubriker?!?!? Aja haha... nu har det inte varit bra uppdatering här på bloggen, men iaf jag ska bättra mig. Det har väl kanske inte hänt sådär jätte mkt under den här tiden heller så det kanske inte finns så mkt att berätta för er läsare. Just nu är det så mycket jag vill hinna med bl.a. köpa julklappar, vara med vännerna och träna men sedan finns det ju vissa måsten som man verkligen måste göra som några läxor, städa rummet och lite annat. Inte bara roligt alltså. Idag har vi haft ett gammalt nationellt prov i engelska. Bra träning och det är ju bra att göra det som träning till de "riktiga nationella". Så idag hade vi första delen som var läsförståelse. Det känndes inte så svårt men... Imorgons ska vi iaf ha nästa del alltså hör övningen. Hoppas att båda delarna går bra. Annars gick skoldagen bara undan. Vi hade hk sista timmen och några hade provmatlagning så när de var klara fick vi smaka, men denna provmatlagning hade jag och några andra förra veckan. Det blev iaf smaskens. Medans de lagade maten gick jag och nina och chillade på stan där jag såg en skit snygg tröja på Veromoda. Jag kommer nog att få den av mormor i julklapp heheh eller hoppas iaf de ;]. I helgen var jag i ö-vik föresten eftersom min lillebror hade hockeycup där. De vann inte men de spelade bra iaf och hamnade på en tredje plats vilket inte är dåligt de heller. Vi åkte ner på fredagen rätt tidigt och åkte hem på söndagen. Vi såg någon match under fredagen och så gick jag, emma och lovisa på stan. Tror inte att jag hittade nåt då men det var nog lika bra. Vi hade tänkt åka och bada men det blev som inte av då för att vi hade inte tid. På kvällen gick vi och åt på en kinarestaurang. Vi fick en lyckokaka haha. Man blev lite rädd eftersom man hade sett Freaky Friday. Ni som har sett den vet vad jag menar. Men på min lapp i lyckokakan stod det bara bra saker som tur var ;). På lördagen gick jag en stund på stan såg på lite matcher och sedan åkte Lovisa, Emma, Jonas och jag till paradisbadet och badade. Det var jätte skoj! På kvällen gick vi plus alla typ "Hockey föräldrar och syskon" till olerays och åt middag. Gott vare. Sedan for vi tillbaka till hotellet och chillade haha. Det kom en massa kändisar dit som t.ex. babsan och bransta city släckers. Vi tänkte fråga om autograf men vi var väl för fega antar jag haha. På söndagen såg vi bara på en massa hockey matcher och sedan bar det av hem till skellefteå. Kom väl hem där vid halv nio tror jag och jag somnade direkt, var så himla trött. Helgen där före var jag med Erik tror jag det var. Mitt fotbollslag ska slå ihop med ett annat 93 lag i morön och jag tror att det ändå kommer bli bra tillsist. Just nu har vi inga andra träningar tsm med dem än de löpningspass vi har men efter jul ska det bli bättre träningställen där vi kan vara alla. Ska verkligen fara på deras nästa löpningspass. Har ärligt talat inte varit på ett enda pass men det har inte blivit av. Har varit förkyld, inte kunnat som tex idag. Får förhinder. Idag hade vi konfa återträff. Det är nämligen så att vi hade tänkt hitta på något mer tex. åka någonstans allehopen vilket jag tror kan bli riktigt roligt men frågan är vars ska vi åka? Vi kom väl inte riktigt någon vart men våran konfa ledare pratade om att det finns en chans att vi kan åka till Polen och hur najs skulle inte det bli? Hur har eran helg sett ut? Näe nu ska jag nog börja göra mig klar känner mig så trött och så måste jag ju ladda upp inför engelska provet imorgon. Sov så gott allihopa!

 hahah...  Det var svårt att fånga lovisa på kort... detso lättare vare att få med emma på kort iaf...

Pussss o kraaaaam
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0