Ö-vik

sry becca borde inte ha laggt ut zac här på bloggen hehe. Menmen ville ärligt  talat bara se vad Becca och alla andra härliga läsare skulle svara. Imorgon bär det av till Ö-vik. skönt. får tidigare helg hehe eftersom jag är ledig från skolan imorgon. Blir där nog hela helgen så jag kommer nog inte skriva ngt inlägg men jag hoppas att mina härliga medbloggare gör det. Men jag kanske får tag i en dator och slänger in ett inlägg, vi får väl se;) Vad ska ni göra i helgen?  okej becca och alla ni andra, jag har lagt in en hel del låtar hehe men nu lägger jag faktiskt in en tokio hotel låt becca! =]




 

Ni får ha det bäst i helgen, hoppas ni hittar på en massa skoj!
Kram F ♥

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Svar: Har du varit emot de innan? xD Egzona med! Haha.. Hur länge var du ett anti-fan? (Erkänn, det är hemskt att skriva så,..)

2008-11-16 @ 10:33:02
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0