Världens bästa film?

Jag var ju som sagt och såg filmen twlight tidigare idag med en massa. Tänker inte räkna upp några namn eftersom då kommer jag säkert att glömma någon och de är ju inte bra (A). Jag tyckte att filmen var asbra. Vill bara se den igen och igen. Skulle verkligen vilja se den imorgon också. Jag kan starkt rekommendera er att se den! Vi mötte Emma, Becca, Fanny & Linnea där som skriver här på bloggen de med. De var med några fler också =D. Jag vill bara se mer och mer och få ett råbra slut på den men det kommer säkert en uppföljare. Det finns ju fler böcker så. Jag måste nästan köpa böckerna imorgon haha. Hoppas iaf att det kommer en uppföljare. Ni som inte redan har sett den gå och se den nu med desamma! =) År 2008 Twilight, den bästa filmen i år!


Kram F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0