Vill ha...

Nu till jul kan det jul/nyårs kan det ju vara kul att vara jul/nyårs snygg så jag har satt ihop ett litet vill ha. Har satt ihop ganska många saker från samma hemsida.



Första bilden: Allt från forever21.com
Andra bilden:
Glitter spray-Isadora
Kajal- Isadora
Rött läppstift-Isadora
Vässare- Isadora
Locktång- Obh nordica
Hår spray- Isadora
Foundation- Isadora
Läppglans- Isadora
Mascara-Isadora
Puder- Isadora
Rött nagellack- Isadora
Plattång- Gama
Volumaster- Isadora
Täckstift- Isadora
Ögonskuggor- Isadora
Brush set- Isadora

Som ni kan se hittade jag det mesta från Isadora och forever21.com. Ett tips till er alla som vill ha en plattång köp en Gama. Har haft några andra men den är hlet klart bäst hitills iaf enligt mig. Skulle gärna ha en sån där Volumaster men vi får väl se vad tomten kommer med i år ;-). Sminkningen tänkte jag att ni kunde fixa en lite mer fest aktig sminkning med. Ögonskuggorna skulle kunna användas antigen till en mer naturlig makeup eller intensiv/sotig makeup look. Varför jag valde att ta allt smink var eftersom jag verkligen gillar deras smink. Jag har testat massor av andra märken men jag gillar ändå mer Isadora än t.ex. max factor, men det varierar ju.Tyckte btw att klänningen från forever21.com var hur söt som helst! Näe nu orkar jag inte skriva nåt mer ikv utan borde ist försöka gå och lägga mig. Det blir nog rätt tidig morgon imorgon så. Har luciaövning på skolan sedan ska jag och Linda stå i caféet på skolan imorgon från 9 till 2 så det blir nog bra. Då ska vi baka nåt riktigt smaskigt heh! God natt

/F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0