WTF?




Till vårens och sommarens plagg 2009 fanns det med massor av paljetter. Det var massor av paljetter på plaggen som visades upp under modeveckorna iaf. Så ni kan nog räkna med att finna massor av accesoarer och kläder hos de flesta märken och kedjor till våren/sommaren. Converse lanserade sin klassiska sko i äkta 80-talsdiscoanda i Asien redan i våras. Nu kommer den även hit till Europa med namnet Converse Chuck Taylor Hi Sequins som kommer att finnas i färgerna Royal blue, Magenta Pink och Black. Ja vad säger ni, läsare? Ska ni ta och investera ett par såna här skor?


 Outfit, våren/sommaren 2009? Snygg trend?

Näe nu ska jag ta och fara på bio. Jag ska se James Bond fimen så jag hoppas att den är riktigt bra, men den har tyvärr inte fått allt för bra kritik men jag vill ändå se den. Förra filmen var ju sjukt bra så. Kanske uppdaterar bloggen sen ikv.

/Kram Frida ♥

Kommentarer
Postat av: Isak

nä men guud va tuffa skor va :P



men jag skippar nog inköpet ;)

2008-11-02 @ 17:39:38
URL: http://isakgronlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha de var ju ändå lite häftiga men tror nog att jag hellre skulle lägga ut mina pengar på ett par orginal :)

2008-11-02 @ 18:58:48
Postat av: Becca

Dom var ju typ coola! =D

Men skulle som sagt hellre köpa ett par orginal :]

2008-11-03 @ 18:06:14
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0