Flummkväll

Emma, Sarah, Linnea och Emma for just hem så nu sitter jag och mumsar på rostade mackor med marmelad och ost ♥
Det blev en flummig men ack så kul kväll idag. Först godis från Karamelltåget, (där jag ska praoa btw) och sen for vi hem till mig och snackade. Vi kom på att vi skulle köra det gamla spelet Tjejsnack, så himla kul och frågorna var ju askonstiga ^^
Sen blev det att rita/ skriva saker i varanns ansikten, sa ju att det var flumm!! Sarah vart ju snyggast, typ kines xP
Länge sen jag skrattade så här mycket iaf.
Nu sitter jag och lyssnar på HIM iaf. Trodde aldrig att jag skulle göra det men dom är riktigt bra :]

Küsse, Becca

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA jo det var trevligt i gårkvl tjejer ;)

2008-10-30 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0