Gäst bloggar

Förlåt men jag har inge roligt att skriva, men frida tvingade mig att "gäst blogg".
Frida hälsar att action är det bästa som finns!
Saga hälsar att skumm är gott!
Nina hälsar gäsp!
vad hälsar jag... bajs!!
Dom andra ser på mtv medans jag sitter här och nördar:)

Förresten för er som också lyssnar på Kent så kan jag säga

Den 29 oktober släpps en helt fantastisk box som sammanfattar hela Kents karriär till och med sommaren 2008.

  • Tio cd-skivor, alla med nya omslag
  • 26 olika bonusspår
  • 15 tidigare outgivna spår
  • Totalt 133 spår
  • Live-version av "Håll ditt huvud högt" inspelad i Eskilstuna sommaren 2008
  • 96-sidig bok med intervju av Jan Gradvall
  • Privata bilder
  • Turnéhistorik
  • Låttexter
  • Innerpåsar tecknade av Joakim Berg 
  •  

    Om du har lite tid över kan du väl också lyssna på

    Your heart is an empty room - Deathcab for cutie

    A lonely semptember - plain White t's

    Gimme a chance - plain white t's

    Amanda jenssen - It's gonna be...

    Let me take you there - plain white t's

    radios in heaven - plain white t's

    write you a song - plain white t's

     

    www.fannymarklund.blogg.se     Det är jag som har skrivit nu :-)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0