Godis är äckligt

Sitter hemma och känner mig helt fucked up. Konstigt att jag var tvungen att skriva det ordet, men jag diggar det. Mina kära vänner från Luleå förde det in i mitt ordförråd. Ikväll har jag käkat godis så att jag inte vill göra det igen på länge. Jag förstår inte hur man kan utsätta sig för sånt självplågeri. Jag är totalt avgiftad, annars hade jag inte kunnat säga så. Marbou smakar äckligt, ser ni vad jag just skrev, att marabou är äckligt!? Jag har gått och blivit förvandlad, marabou var typ tha shit innan jag bestämde mig för att skaffa godislöfte.

Så nu ska jag försöka sova med allt godis i kroppen. Hasta la vista, amigos /Fanny

Kommentarer
Postat av: ERIK

Hhihi tackar! :D



Jag gillar Kevin är är bäst ;D

2008-10-18 @ 10:58:06
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: emma

du har problem fanny, gå å prata med en kurator lr nått.. ;)

2008-10-18 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0