Jag är ju duktig...

Okej, har ju lova att uppdatera minst en gång per dag så här kommer dagens inlägg av mig x]
Har haft en seg skoldag, kom försent en halvtimme i morse (duktigt Becca) för att jag låg och drömmde om hår tror jag :P Har så otroligt svårt att bestämma mig för vad jag ska göra med mitt. Det ser då förjävligt ut nu, så det kan nog inte bli värre iaf. Är ganska säker på att jag ska klippa upp det, rejält! Men behålla längden. Färgen är däremot svårare att bestämma xP
Nog om det.
I kväll blev det bara en lugn kväll med kompisarna. Godis och snack. Vi fixade oxå håret lite.
Platta, tupera, spraya. Mitt rum luktar hårspray kan jag lova. Men resultatet blev riktigt bra. På alla utom mig men ändå, det var kul iaf xD

Aja, lika tråkigt inlägg som alltid men så kan de gå ;)

Sovgött, Becca
 ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, ja ditt rum luktade "lite" hårspray;) menmen, ska man vara fin så får man lida pin:P right?

2008-10-18 @ 01:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0