Jag med mitt morgonhumör...

Här sitter jag nyvaken och sur. Man ska inte ringa och väcka mig när jag har sovmorgon!
Fast det skulle tydligen Emma göra fast hon vet att jag har ett förjävligt morgonhumör, så jag antar att jag inte var jätteschyssy i telefon precis x) Sorry Emma... Jag skyller på mitt hemska morgonhumör...

Vad händer annars idag då?

Själv blir det nog att hitta på någonting med kompisarna och så måste jag in på stan och köpa en svart ögonskugga till på torsdag. Vi ska nämligen ha en liten halloween sak och jag har lovat Victor att vi ska klä ut oss till emos :P
Det blir ju som sagt 100%-igt med våra hår nu ;)

Ska ni klä ut er på Halloween? Till vad isf?

Küsse, Becca

Kommentarer
Postat av: Fanny =)

Jag har hapkido på torsdagar :/

2008-10-29 @ 12:49:42
URL: http://stenspanar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0