Jag vill ha ett par gubbskor!

Jag har fått en idé på skallen som jag inte kan bli av med. Ett par gubbskor vill jag ha. Jag tänker på finskor mer. Ni vet kanske hur bowlingskorna ser ut, sånna är jätte snygga, i den stilen fast svarta. Jag vet inte riktigt hur jag ska få min idé att låta klok. Jag världens minsta fötter, 36-38 helt beroende på vad det är för skor. Herrskor om man har tur finns i 38 som minst. Har varit runt och kollat på det här på internet men inte blivit visare. Barnskor är en annan lösning, men jag har aldrig hittat ett par i den stilen. Aja, det blir till att fortsätta spana efter mina skor. Kan bjuda på några exempel från Brandos.se



Helt enkelt den typen, men mindre förstås. Är jag galen?

Kram Fanny

Kommentarer
Postat av: Anna.

Coola skor ;)

2008-10-05 @ 15:15:56
Postat av: matildan

Jag förstår precis vad du menar!, för jag vill också ha gubbliknande skor!

2008-10-05 @ 17:33:49
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0