Köttbullsätartävling

Idag stod köttbullar och potatismos på menyn. Så vi bestämmde oss för att tävla om vem som åt flest köttbullar. Tanken var att slå rekordet Fanny satte i 5an eller 6an men ingen lyckades tyvärr. Rekordet som är satt av Fanny ligger iaf på 40 köttbullar!! Usch, mår illa av att bara tänka på köttbullar nu xP
Lilla jag lyckades nämligen trycka i mig 30 st! Jag kan lova att jag blev mätt, fast kom bara 2a :/
Aja, nog om det och grattis till VB som vann med sina 36 st x]

Okej, onödigaste inlägget ever xD Men iaf.

Ha en bra kväll

/ Becca


Kommentarer
Postat av: ma

eh ,brukar äta typ 5-6 ;/

2008-10-10 @ 21:56:00
Postat av: VIRRE aka GrahduL_

I WIN

2008-10-15 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0