LOOOV!!

Åh nu när jag äntligen fått lov kommer jag inte på något riktigt roligt att göra. Visst är det typiskt. Man vill ju inte att lovet bara ska rinna iväg. i och för sig kan det vara härligt att bara ta det lugnt också men. Näe nu ska jag gå och hitta på nått. Ikväll blir det iaf att vara lite med familjen ska först ut och äta och sen ska vi nog fara och bowla blir säkert bra. Första hade vi tänkt åka till Sthlm men de blev inget av och sen tänlte vi åka till Arvidsjaur men de blev det inte heller något av, vi hade även planer på att åka till umeå eller Luleå men det blev att bara vara hemma och tare lugnt. Jag tyckte nog iaf och för sig att det var nog så bra. Nu börjar det ju närma sig Halloween, vad ska ni göra på Halloween gott folk?
Lägger in en bild som får fixa till Halloween stämningen ;)




Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0