Miley Cyrus och Nick Jonas


Miley Cyrus har fram till nu inte velat kommentera hennes tidigare förhållande med Nick Jonas, men i en ny intervju med magasinet Seventeen berättar hon allt.

- Vi föll för varandra direkt. Han hade bestämt sig för att träffa mig och han sa typ "Jag tycker du är snygg och jag gillar dig" och jag svarade "Wow, jag gillar dig så mycket".

I slutet av 2007 gick paret skilda vägar.

- Nick och jag älskade varandra. Det gör vi fortfarande, men vi är inte kära längre. Vi var tillsammans dygnet runt i två år. Det var svårt att hålla det hemligt och vi bråkade mycket. Det var inte kul, säger Miley.

Uttalandet kommer nog olägligt för expojkvännen som ryktas ha inlett ett förhållande med Mileys rival Selena Gomez. Om Miley strategiskt valt att berätta om Nick just nu kan man bara spekulera i, men det kommer helt klart att röra om i grytan.

Slutligen säger hon i intervjun:

- Kanske kommer han att vara min bästa vän i resten av livet eller så kommer jag kanske att gifta mig med Nick Jonas.

Vad tror ni? Ville hon bara förstöra för Nick? varför uttalade hon sig inte tidigare?
Intervjuen tagen fårn msn:s hemsida!

kram Frida


Kommentarer
Postat av: Becca

Asså Frida JB fan eller? ;)

2008-10-09 @ 23:03:30
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hejhej , a exakt .

Men Selena är inte min favvo direkt heller. menmen..



men sant , vf nu .. två år efter pinsamt? Huum!

2008-10-12 @ 19:36:19
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0