Musikuppvärmning...

Okej, jag har redan brutit mitt löfte om att skriva ett inlägg om dagen. Men det blev riktigt sen igår så jag skyller på det :P
Vi var iallafall hos Fanny och hade nån sorts kalas/ tjejkväll och det var riktigt trevligt. Vi såg oxå en svensk rysare som Fanny spelat in på TVn Frostbiten hette den. Asså ojoj, svenska vampyrer. Inte precis hemskt om man säger så ^^ Och jag som alltid brukar vara så rädd men inte den här gången xP
Nu sitter jag iaf och väntar på att Emma och Sarah ska komma, vi ska öva på musikuppvärmningen som ska vara klar på onsdag... Typ bara våran skola som har det! Orättvist!

Aja, ha en bra söndag alla
// Becca ♥

Kommentarer
Postat av: ERIK

Love lakris! :D

2008-10-19 @ 12:22:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0