Olycklig, fattig eller utvändigt ful?

Jag har en fråga som det skulle vara intressant att se svaret på. Ärligt talat, vad skulle du hellre vilja ha?

- Obegränsat med pengar, som du kan göra precis vad du vill med. Men ofta är du olycklig och är väldigt ensam

- Fortsatt liv efter döden, evigt liv som aldrig tar slut och du är ständigt lycklig. Dock ha väldigt begränsat med pengar och prylar

- Berömd och uppskattad utav alla över hela världen, från och med imorgon och ett år framåt. Sen dör du. Däremot är du fet, har fula kläder, är dålig på allt du gör, har lite pengar och luktar illa.

Jag tycker att vi bortser ifrån att det kanske är omöjligt. Jag undrar bara din åsikt. Koppla inte det här heller till religion. Jag kommer inte och påstår att ni kommer ha obegränsat med pengar eller ha evigt liv eller är fet bara för att du svarar på alternativet. Vad skulle du hellre välja?



Godnatt allesammans
Fanny

Kommentarer
Postat av: Becca

Det går inte INTE koppla det till religion när det är du som skriver fanny ^^

2008-11-01 @ 01:57:02
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/
Postat av: Fanny =)

jag fattar att du kopplar det till religion, men det är inte syftet att du skulle koppla det till det. jag undrar bara vad som är mest lockande. jag har väl ändå inte kommit och påstått att ni ska bli superomtyckta i ett år och sen dö om ni väljer det alternativet. DET skulle vara religion. aja

2008-11-01 @ 11:13:01
URL: http://stenspanar.blogg.se/
Postat av: Isak

Jag skulle aldrig kunna välja evigt liv..

skulle ni kunna se alla ni känner /Familj/vänner dö . allt! ens fru dör 20 gånger.. tillslut kanske man blev "Van" och blev känslokall

2008-11-01 @ 19:11:55
URL: http://moagronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0