Onsdag



Är inte denna tjej värd en plats i rampljuset? Hon verkar alltid glad och hanterar media på ett bra sätt. Hon är en mycket bra skådespelare. Hon har bla varit med i Harry potterfilmerna. Nu är hon även channels ansikte utåt. Hon tar alltså över efter Keira Knightly och kommer på detta jobba att tjäna 36 miljoner. Och flickan är endast 18 år. Bara att gratta framgångsrika Emma Watson. Vad tycker ni? Är hon värd detta? Tyck gärna till.

Och så tänkte jag även lägga in en riktigt bra låt även fast jag har lyssnat på den hur mkt som helst och det inte är den nysate. Snart ska jag gå och göra mig klar. Jag och några kompisar hade tänkt fara på friskis och svettis så det blir nog bra. Förr idag hade vi spanska prov. Jag hoppas verkligen att det gick bra! Vi har nu nästan gjort bort alla prov för ett tag och det känns verkligen jätte skönt. Hur är det för er? Är det mycket prov? Jag ska försöka updatera bloggen oftare. Det är verkligen jätte roligt att så många tycker att vi har bra låtar på bloggen!


 

Vad tycker ni om låten?  Den heter 9 crime och sångaren är Damien Rice.

Har ni synpunkter om bloggen så får ni väldigt gärna lämna en komentar och säga vad ni tycker!

/Kram Frida♥


Kommentarer
Postat av: M

tycker att det var helt rätt!

Hon är värd det!

Åh vilken bra låt =)

kram M

2008-10-09 @ 22:05:35
Postat av: S

Älskar hennes hår!

Kram Sarah

2008-10-09 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0