Run in rain

Oj va duktiga alla mina vänner varit på o skriva inlägg idag!
Fy va bra ni är nu får jag lite prestations ångest, hur ska jag kunna toppa de där?
Äsch de går nog inte. Hur som helst så är det jag som är Saga, en sjättedel av SkellefteMotell.
Jag läste att Emma, Fanny o Linnea skulle ut o springa, och jag kan stolt meddela att det är vad jag nyss gjort :)
Kände mig som en blöt pudel och när man trodde att man inte kunde bli blötare så blev man det iaf.
Linda var mitt sällskap i mörkret där det kändes som en spökhistoria. Dimmigt och några lampor som kämpade tappert på el-ljus-spåret. Men fy va asbra de känns nu, jag e ju typ bäst hehe =) Hoppas det gick bra för er flickor o att ni orkade hela vägen! ;)

Kolla så sjukt grönt gräs! O vilka fina röda stövlar mormor har:)

Jag har nåt mke intressant som jag måste få skriva här i bloggen, men tänkte att jag väntar till imorn, dels för att då har jag nåt o skriva då me och så har ni en anledning att läsa våran blogg igen, en liten cliffhanger liksom =D Så nu säger jag ajöken fröken och lämnar er me frågan: Va i hela har hon tänkt skriva nu då?
Hoppas ni sover gott i natt puss o kram! ♥

Saga

Kommentarer
Postat av: Fanny =)

Haha smart du är :) I slutändan for de andra på Friskis och Svettis, medans jag svettades i spåret

2008-10-05 @ 20:36:56
URL: http://stenspanar.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack :) Jo men jag tycker det låter riktigt bra! Det kan ju lätt bli så när man har en blogg att man inte har tid att skriva på en hel dag och de är ju inte så kul. För er finns det ju alltid nån som kan och som har ideer om vad som ska skrivas. Smart ju :) Lycka till med bloggen tjejer<3

2008-10-05 @ 20:43:21
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0