Simning

Känner att jag har varit otroligt dålig på att updatera men som tur är har alla andra varit superduktiga :]
Men jag känner mig ändå som jag har varit rätt så duktig idag. Jag, Sarah, Lilli och Emma drog till edda och badade. Eller rättare sagt simmade, 1km (40 längder!) Ganska duktigt om jag får säga det själv ;)
Hoppas bara inte man får så himla mycke träningsvärk imorgon, men vi överlever förhoppningsvis.
Men jag tror inte simning är något för mig. Far nog hellre ut och springer.

Hur/vad tränar ni?
 
Kram Becca

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tränar gärna! Ut och ta en springtur ibland eller ett pass på gymmet :)

2008-10-07 @ 23:33:50
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Postat av: nea.

NI SKULLE HA RINGT MIG!!

2008-10-08 @ 08:01:04
Postat av: Leonita

Jag tränade Le parkour ett tag! Skit kul..

2008-10-11 @ 14:03:28
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0