Tonight

 We made a cokie =)
Vi hade inte hemma alla ingreienser så vi tog vad vi hade och resultatet blev en väldigt sockrig rulltårta. Men fin blev den iaf. I övrigt såg jag nina och fanny en jätte bra film som jag inte minns vad den hette hehe. Jag såg inte idol ikväll men jag tycktes höra att Yasmina åkte ut. Men vad vet jag? Jag missade det helt. Jag är inte ens en sån där som brukar se allt för mkt på Idol och liknande. Vilken är eran favorit i idol ni som nu brukar följa det? Många tycker att Johan palm är så himla bra, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom... Men han är iaf inte dålig. Vad har ni andra gjort ikv då? Gjort nått roligt? =) Kan visa er vad jag hade på mig ikv. Men det är inget speciellt bara jeans och en tröja. Just ja, Jeansen hittade jag på MQ för halva priset alltså för 250:-. Skit värt enligt mig så jag köpte ett par svarta också. 500 spänn för 2 par jeans är inte dåligt.

 

 This is me...

Go natt,

//Puss och kram Frida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0