Hi!

Hello, how are you today?
I´m fine. heheh ne nu ska jag inte skriva dettta inlägg på engelska utan vi håller oss nog till svenska.
Idag gick jag på stan och hittade två par nya jeans från Mq. Halva priset=) Det var typ värt ;D 500 spänn och de var mina.
Annars har jag väl bara varit i skolan och inte gjort så mkt mer. Ikv vet jag inte riktigt vad som händer men får se. Kanske blir kompisar eller nått. Föresten satt och läste lite på aftonbladet och kom in på denna artikel: http://www.aftonbladet.se/wendela/article3563340.ab Jag tycker att det låter lite sjukt men det kanske finns någon som köper denna. Vad tycker ni? Skulle ni kunna tänka er en sådan här?

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0