Ingen rubrik

Vi kanske har varit lite dåliga på att updatera bloggen på ett tag eller jag har iaf varit det. Jag lovar jag ska bättra mig. Men jag tycker inte att det har hänt så speciellt mkt så att jag har inte haft så mkt att skriva om, eller det har jag inte i detta inlägg heller men... Idag var det en vanlig skoldag. Lite jobbigt är det ju varje måndag att gå till skolan efter helgen. Det skulle inte sitta helt fel med en sovmorgon på måndagar. Vi börjar 8 varje skoldag och det är inte lite drygt. Men hellre sluta tidigt än sovmorgon måste jag säga. Vi slutar inte så väldans tidigt heller men det går. Imorgon har vi våran tidigaste dag och slutar redan klockan kvart över 1 med SO som sista timme så det kommer nog att bli toppen. Åh nu när jag sitter här vid datorn så kom jag precis på att vi ska skriva en kärleksdikt som ska vara inlämnad till min engelska lärare på fredag. Hmm, jag kommer inte ens på vad jag ska skriva hehe (A). Börjar sitta och tänka på vad jag ska göra under Halloween nu. Just ja, hela min familj och jag hade ju tänkt att åka ner till Sthlm och shoppa och hälsa på kusinerna men vi får väl se hur det blir med det. Det skulle iaf inte vara helt fel. Blir det nu av någon andleding inte Sthlm antar jag att jag kommer att vara med vännerna och vi kanske hittar på något roligt. Föresten måste försöka gå och se någon hockey match som skellefteå aik spelar. Har tänkt det så länge men det blir liksom aldrig av. Jag lägger in ett youtube klipp och en kärleksdikt som avslutning på det här inlägget. Hehe föresten kom inte på någon rubrik för det här inlägget (A). =D



You can be a million miles away but it always feels like you are here beside me.
You can pretend that you don´t love me even if I know you do.
You can tell me that you don´t love me, but then I know that you lie.
Please, Stop pretending to be somebody or someting you don´t really are.
I know that you are shy but you are not intensive.
Just be your self! You don´t have to care about what everybody think or say.
Just follow your heart.
I have written your name all over the world.
The only place you can be sure that your name will be safe is in my heart.
My heart will always stand open for you because I love you so much.
You are my life!



/Frida

Kommentarer
Postat av: lindal

sv: japp forever21 har riktigt fina grejjer :)

2008-10-21 @ 22:06:56
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0