Wannabe Kenza

Vi bestämmde oss för att göra oboy med skum mjölk. Vi gjorde upp ett helt paket och tog för små kastruller så vi fick byta kastrull mer än 3 ggr :] vi vet att vi är bäst! Och så var vi på maxi och tog kort på en massa gott. Men vi köpte inget, bara mjölken. Under kvällen såg vi på tv och spelade lite spel... hmm... Tror inte att vi gjorde så speciellt mkt mer. Jäsp, nu tror jag att jag ska sluta lägger in bilderna och sedan går vi nog till sängs. Sov gott!

Energi drycken som inte fungerade... den innehöll tjur kiss enligt nina och saga och sedan dess smakade den piss. Sur och äcklig.... Vet inte om det är sant men äckligt lät det iaf. Inte speciellt aptitligt hur som helst!Fanny tyckte iaf om den.Tur att någon gjorde det!
Våra vackra kaffe blandningar och oboy gottisar! Vi var tvugna att göra en kenza och andvönda skum mjölk och det blev gott kan jag lova. Kommer inte ihåg vad den hette för tillfället men jag antar att vi ärför trötta.
Tillagningen som inte gick sådärväldans bra!
Gött!'
Gött!
Mums! Chokladbolls frossa! Njut!
smalt??
 Barrista mjöölk! <3<3<3

Aja detta får sluta detta inlägg. Sov så gott!

Jonas Brothers <3

/Kram Saga och Frida

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

Ja hon var kass xD haha! Namnet var Yazmina ;)

2008-10-11 @ 09:14:12
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Julia

Sluta, nu vill ja också ha :O

2008-10-19 @ 23:13:11
URL: http://shesay.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0