Birthday

Vaknade upp till tårta och presenter och hur skoj är inte det? :) Sedan gjorde jag mig klar och så for man ju med bussen som vanligt. skoldagen gick bra, lite dryg men det funkar ;P Vissa gullungar hade ju lagt in en påse med ett inslaget paket fullt med en massa godis i mitt skop.  Hehe Taaack! Ni är rätt så jätte bra tjejer! <3 Sedan for jag hem tog det lugnt och städade lite på mitt rum som var väldans välbehövligt. Nu sitter jag vid skype och msn och så lyssnar jag litegrann på musik också. Haha rätt så roligt faktiskt. Ska nog få ett nytt headset hoppas jag för att min mick är paj så ;P Nu kanske jag ska gå ut och gå med mamma en snabbis och sedan blir det att packa väskan till imorgon (gympa osv) och kanske hinner med att läsa lite förhoppningsvis. Förövrigt ska jag försöka lägga mig tidigt ikv så att jag orkar upp imorgon. Ni får ha det bäst!

Puss o Kram F


Och så fick vi en fråga om Fanny har slutat här på bloggen. Jag har ingen aning faktiskt. Jag tror då inte att hon har det. Men who knows ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0