HAHA vilket skämt

Jag och Fanny gick på stan efter skolan och så gick vi in på Cubus och kollade runt. Sedan lät larmet i butiken och där stod två tjejer och var på väg ut. Då kom expiditen och sa: - Hallå tjejer vad var det som lät. Då sade tjejerna till expiditen. Det var den här och så höll de fram en halsduk de så klart inte hade betalat för. Då sa expiditen: - Men den där måste du ju betala för. "Jo men jag hade tänkt göra det men jag skulle bara gå och ta ut pengar och hämta plånboken först" sade tjejen som höll i halsduken. Då sa expiditen men då håller jag den så länge. Då gick flickan ut 2 s och kom sedan in igen tog tillbaka halsduken. Sedan ville hon tydligen inte ha den längre utan köpte en annan sak från cubus istället. Hur dum får man vara?!?! Hon kunde ju i alla fall ha kommit på någon bättre ursäkt och inte ba men "jag skulle bara ta med mig den när jag skulle ta ut pengar sedan skulle jag komma tillbaka och betala för den". HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: Cattis

hahaha va dålig ursäkt.

2009-01-19 @ 12:13:59
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0