LaLaLa Life Is Wonderful

Är värdelös på att komma på rubriker haha.... Hihi såg just att mina länkar inte funkade nåt vidae får ta en närmare sen på det men det var iaf tyras och yasminas bloggar. Kan berätta mer om dem sen. Ska nog snart gå och sova för börjar bli lite trött och ska definitivt inte sova bort dagen imorgon. Jag har en massa att fixa och hinna med. Först blir det att fixa födelsedagspresent till moffa och sen träning sen frira moffa och sen lär det ju tillkomma en massa saker att fixa. Ska väl snart baka min födelsedags tårta också. ´Det blir värdens godaste tårta kan jag lova :] Ikväll har jag varit med Nina, Fanny, Jonas och Simon. Roligt :) Vi spelade lite gh 4 som gick sämst, sen typ muusik och så bakade vi en chokladbollsmet men vi orkade inte rulla chokladbollar så vi tog bara en klick smet var och hällde på en massa pärlsocker men det funka det med. Vad har jag mer gjort idag? hmm..typ sovit rätt så länge sen blev det en sväng förbi maxi där jag fick med mig lite välbehövligt smink och sen kommer jag inte ihåg nåt mer som jag har gjort. Iaf inte nåt speciellt tror jag. Har spelat lite gh som vanlig hihi. Känns som om jag spelar det hela tiden men det är ju som så roligt och beroendeframkallade hihi :]. Jag ska försöka ta massa bilder sen som jag kan ladda upp här på bloggen för att jag vet att det blir mkt roligare att läsa då. Det kan jag ga som ett nyårlöfte kanske, brukar ju inte hålla alla dessa löften men nån gång måste ju bli den första ;) Har typ inte ngt roligt att säga ikv men jag lägger upp en bild på dagens outfit från igår( laddade inte in bilderna förän idag) Nä nu ska jag lägga mig och läsa min underbara bok och sen blir det att sova. God natt!

Här är adresserna till Yasminas och Tyras blogg så att ni kan kolla in dessa bloggar. Har dessa själv på bloggkolla och läser dessa dagligen. Har självklart en massa andra bloggar också som jag brukar läsa men här är iaf två exempel. Det är så roligt att läsa bloggar. Ge mig gärna en massa tips på bloggar som ni tycker om att läsa.

http://tyras.blogg.se/
http://yazminaas.blogg.se/


Guldiga örhängen- Glitter
Linne- hm
T-shirt- Jc
Jeans Tights- Veromoda

Kram Frida ♥

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej sötan! allt bra? :D

2009-01-05 @ 03:18:20
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0