Looking out for numer one.

Host, host. Nu är förkyldningen här hos mig igen. Jag hostar och är tät i näsan och är hes som en kråka.  
Inte så kul att vara sjuk på ett lov! 
Idag har jag i alla fall legat hemma och läst "När jag hör din röst" som är andra twilight boken. Jag kan säga att jag grät flera gånger, den är så vacker!

Ikväll ska jag se filmen 21 som pappa just var och hyrde. Den handlar tydligen om något som händer i Las Vegas . Också ska jag knapra i mig strepsils såklart, faktiskt riktigt goda halstabletter med honung och citron smak <3

Jag har också börjat länkta otroligt mycket till Californien, jag vill tillbaks! Och inte börjar jag länkta mindre av att se bilder och höra California-låtar. Jag hoppas att det inte dröjer länge innan jag är tillbaka till min absoluta favoritplats på jorden! Jag har ju såklart inte varit överallt men jag vet att det är den bästa platsen (enligt mig i alla fall) 

Tänkte lägga in en bild också men jag har ingen aning om hur man gör. Jag får väl sitta här och klura ett tag så kommer jag kanske på det, eller inte... 

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0