Make up

Ska försöka lägga ut svaren på frågorna till er men vi får se om de övriga tjejerna hinner svara på frågorna. Det är alltså tre som inte har hunnit svara än men det ska nog bli av snart ;). heheh såg att vi fick en fråga där det stod att de undrade hur vi sminkar oss. Till vardags sminkar jag mig inte speciellt mkt. Normalt med smink som nästan alla andvänder dagligen, mascara, kajal, ögonbrynspenna, foundation och ibland rouge. Men om man mer ska sminka upp sig så blir det ju så klart lite olika. Jag älskar att förnya mig så att jag brukar som testa mig fram till nya makeups.


(En bild på lite av mitt smink men det mesta av det där är ju som mest vardagssmink och så är det lite hårprodukter som jag kan andvända ibland. Kan ju bara säga att jag är världelös på att andvända hårinpackningar i håret men jag ska bättra mig, värmeskydd andvänder jag dock i princip alltid när jag plattar håret så pass ofta ;P )

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0