Nyårsafton

Vi hade rikigt roligt igår. Vi var ju som sagt i victors kvartersgård. Han hade tagit dit tv, X-Box 360, dator osv så vi spelade lite rockband och lyssnde på musik och en massa annat roligt. Jag ska försöka säga vilka vi var och försöka att inte glömma någon. Alltså där var Victor, Erik, Adam, Emma och Becca (här i från bloggen), jag, Fanny, Nina, Linnea, Sarah och så kom Sandra, Tina och två killar men de for efter ett tag och vid tio tiden kom Evelina, Malin, Emma E, Linnea S och Johanna. Becca tog lite kort men jag vet inte om hon kommer att lägga upp några här på bloggen så det får vi se. Vi hade med oss en massa gott som chips, godis, kladdkaka osv så det blev riktigt bra. Har inte gjort några nyårslöften än men jag kom just på ett som jag kan ha. Jag ska försöka spara ut naglarna och inte bita på dem eller nåt sånt. Brukar aldrig hålla nyårslöften men den här gången ska jag nog klara det. Mer än så säger jag nog inte nu för att nu ska jag gå och se en film men hoppas att ni hade en riktigt bra nyårsafton!

Kraam Frida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0