Sábado

Lördag, snart slut på lovet och hur kall som helst det är ungefär det ser ut här i Skellefteå. Inget vidare roligt. Vill ha varmare men ändå minus så att det inte blir slask för det är det värsta som finns. Vi börjar hur som helst om skolan den 8:e så det gäller att ta vara på det sista av lovet. Men jag ska nog mest vara med kompisar och typ ta det ganska lungt. Orkar som inte göra så där jätte mkt under loven. Nu börjar det även närma sig min födelsedag (haha) även fast det är ett bra tag kvar. Fyller år den 15:e Januari så då blir jag 16 år wihoo. Jag vaknade väl runt klockan halv 10 idag eftersom jag hada träning i tältet. Eftersom det var 18 minus idag så var det svinkallt där med men det fungerade. Man blev som varm efter ett tag. Kom precis ut från duschen efter att ha väntat på den en evighet (hah) alla hinner ta den för mig men så kan det gå. Nu ska jag nog göra mig klar och sen hade jag lovat mamma att göra någon chokladsåsgrej till ikv. Det var väl nåt främmande eller nåt och jag tror att hon skulle göra marängswish eller hur det nu stavas (a). Mums! Sen ikväll blir det nog Ewsan och gänget så det blir nog bra. Vad ska ni göra idag? :)

Kram F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0