School start

Jag såg på bio igår hehe. Jag gick med erik på filmen Australia. Den var 2h och 45 min lång men den var ganska bra. Inte lika bra som twilight men det har då ingen film varit sen jag såg den så. Bara för att jag typ blev kär i twilight men ja haha. Det var hur som helst jätte roligt att gå på bioo =D. Köpte ju godis men som valigt åt jag inte ens upp hälften och köpte inte så mkt heller men men... Jag tror nog att jag kan äta upp det ;P. Snart börjar allvaret om igen. Har haft välrdensbästa lov typ. Jag vet inte om jag har gjort så mkt speciellt men det har bara varit ett allmännt bra lov. Fin avslutning på året. Nytt år = Nya tag. Jag vaknade vid 7 idag men det var ju onödigt ska ta kvart över ni bussen eftersom jag börjar tjugofem i 10 men jag ska nog se till att slöa in i det sista hehe. Idag efterskolan blir det nog att träna på min och Jennys musikuppvärming tror jag och sen ikväll får jag se vad som händer. Kanske kompis eller nåt sånt :) Måste bestämma låtar och allt till musikuppvärmingen och kanske fixa rörelser idag också. vi vet bara att vi kommer att ha den i Januari men när. Nu på Fredag eller nästa vecka..... hmm ingen aning får väl se. Hoppas på någon vecka framåt. Är det bara Norrhammarskolan som har musikuppvärmingar eller har någon av era skolor också det? Jag har då iaf aldrig hört att någon annan skola har haft det så skulle vara roligt för ingen som går på någon annan skola vet ens vad det är (haha). Sen ikv måste vi ju hålla tummarna på Skellefteå aik som spelar på bortaplan mot Färjestad tror jag iaf men är inte säker. Rätta mig om jag har fel hehe. Jag hade som för mig att det var Onsdag idag men till min förvånging var det Torsdag vilket innebär skola. Åh tänk om det hade varit Onsdag..... En till lovdag nu tack!!!!

Kraaam ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

En fråga bara, inte alls för ätt vara taskig på nått sätt, men vrf har ni frågestudn, när ni inte har så många läsare, eller jo det kanske ni har, men inga kommentarer...



Ha d bäst!! =)=)=) hittat p nått kul idag då?



KRAMS!

2009-01-12 @ 16:29:08
URL: http://fridafuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0