Sommar, ja tack!

Idag var det en vanlig skoldag. Efterskolan bar det av ner på stan där jag fikade med saga och aya, myys! :) Tog en liten bild på fikat men den hade jag visst inte kvar men så kan det gå. Nu laddar jag över lite musik till mobilen och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra men ikv tror jag nog att det blir att vara med kompisar eller nåt sånt. Imorgon ska jag göra min tårta och sedan musikuppvärming med jenny och sedan fira mig hehe. Firar mig lite i förväg ist för på torsdag. Går ju som skola då och pappa och mamma jobbar osv så det blir enklast så och jag får presenterna i förväg ;P. Sen imorgon kväll får jag se vad jag hittar på. Kanske blir kompisar då med, vem vet ;) ? Saknar sommaren, kom hit nu!!!! :D
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0