Think I´m going crazy...

Jag gjorde ett försök att lägga mig ganska så tidigt igår men inte gick det så bra inte.  Kunde inte somna så jag låg vaken och kollade upp i taket. Nästa gång ska jag se till att räkna får så kanske det går lite lättare.. Jag har så himla lust att gå på bio idag så hoppas att det blir så. Nu hade jag tänkt göra mig klar så att jag är färdig  topp till tå när Nina ringer. Skulle vara med några kompisar vi 12 så jag vaknade faktiskt vid 9 idag (haha) onödigt men tycker faktiskt att det är värt en aplåd hihi. Mittt ljud på datorn fungerar typ inte så jag får nöja mig med att lyssna på radion så länge. Hmm... Jag får nog ta och kolla upp det där senare. Nä nu ska jag gå och ta mig lite frukost, see you!

/Kraaaam Frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0