Today

Blev lite ändrade planer för idag. Det blev inte att fira morfar och jag sovde lite för länge för att köpa något. Men imorgon blir det att fira han ist. Vaknade där vid 12 och gjorde mig klar och åt lunch och sedan blev det träning som gick ganska bra. Sedan gick jag till mommo och moffa och grattade moffa och gjorde en cholkadsås som vi ska använda till marängsvish imorgon då vi firar han. Den är supergod lägger ut recept här nedan och den är väldigt lättgjord. Sedan for jag hem slöade lite duschade och gjorde mig klar och spelade lite gh förstås och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller det blir nog att vara med Nina och Fanny ikv tror jag men frågan är vad vi ska hitta på. Aja får se.

Chokladsås

50 g smör
1 dl mörk sirap
1 dl socker
1 dl kakao
1 dl grädde
1 msk vaniljsocker

sedan blandar ni allt och kokar upp tills att det tjocknat. Dra sedan av från plattan och låt stelna lite mer och svalna. Enkelt som en plätt. Lycka till!!

 
Kraam Frida ♥

Kommentarer
Postat av: Nikolina

ja det är helt okej :D gjort idag? :D

2009-01-05 @ 21:08:50
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0