Heaven´s on fire

Jag har ingen aning om varför jag skriver så många inlägg idag men jag har nog ingen förklaring på det heller och orkar inte tänka ut någon heller. Satt just ner och läste en jättefin artikel om när Tyras kompis blev mördad. Det var som fint skrivet och att tänka sig att någon vän/ släkting som står en nära skulle bli mördad skulle vara obegripligt. Jag skulle inte kunna tänka mig hur hemskt det måste vara. Ni kan själva gå in och läsa artikeln om ni vill på Tyras blogg http://tyras.blogg.se/ .



nu tror jag nog att jag ska lägga mig och läsa min bok. Den är faktiskt rätt så bra. Den heter Sagan om klanen otori - På en kudde av gräs skriven av Lian Hearn. Det är den andra delen av serien på tre böcker (har redan läst ut första boken). Sedan blir det nog att kolla lite på tv och sen hade jag tänkt att se finalen i nån hockey match (kommer aldrig ihåg vilka som spelar eller i vilken cup) heh. Men måste meddela att två skelleftekillar är uttagan nämligen Rundblad och Tim Erixon. Hoppas att de vinner det skulle vara så roligt! Matchen böjar sent typ vid halv 2 eller nåt sånt så jag får se om jag orkar se hela men en bit av matchen borde jag nog kunna ta mig tid och se. Sedan förmodar jag att det blir att bädda ner sig i sänge och sova för jag vill inte sova för länge imorgon. Jag kan ju också passa på att säga Grattis här på bloggen till morfar. Grattis moffa! :) Föresten för alla er som vill veta så lyssnar jag på den asbra låten Human med the killers som jag förövrigt blivit rätt så less på men vad gör det om hundra år? xP Jag har fortfarande problem med att komma på  rubriker.... Varför ska det vara så svårt?!?! Jag längtar tills jag fyller år nu jätte mkt. Endast 10 dagar kvaaar, jippie! :D Men det blir nog redan till helgen som mommo moffa farmor och farfar och familjen då ska fira mig heh ^^. Som ni förmodligen såg i det förra inlägget så vill jag ha world tour. Det är så grymt roligt, vill ha, vill ha, vill ha!! :) Ska typ nästan ta och köpa det hehe. Vill inte bara ha gitarren utan även trummorna och hela kittet, det skulle inte vara fel alls. Och för att påminna alla så börjar skolan om redan på torsdag kul.... Det känns som om vi bara haft lov i en vecka max. Jag vill ha längre loov, taaaack! Jag har redan börjat peppa för sommarlovet i alla fall. Men först en massa skoola och plugg och självklart en massa annat som är roligare. Sedan måste jag ju också välja vilken gymnasielinje jag vill gå men det tar jag inte nu för det är ett tag kvar. Har ju som inte bestämt mig än... Har ni som också ska välja gymnasium nu, har ni bestämt er? :)

Kram F ♥




Kommentarer
Postat av: Fanny =)

Klanen om otori tror jag har fem böcker nu;) Har utökats lite. Slutade läsa mitt under trean. Blev liksom bara less.



Och ja, jag har bestämt vilken linje jag ska gå. Dock är det inte säkert att jag kan gå den. Jobbar febrilt med att få tag på rätt person som kan hjälpa mig

2009-01-06 @ 00:49:17
URL: http://stenspanar.blogg.se/
Postat av: julia

Japp, de blir nog media eller en språkrese linje (:

2009-01-06 @ 02:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0