Friday night and that´s allright

Kvällen spenderades hamma hos ewsan tillsammans med ewepewee (ewsan för er tröga som inte fattar vad som menas (a) ) , kattis, lelle och philipieee. Vi gjorde lite allt möjligt, World tour, let´s dance, kladdis kakis mohaha och lite annat hehe;P. Nu är jag iaf hemma och gör inte så mkt men ska snart göra mig klar för sova. Är kanske möjligtvis lite trött (inget jag erkänner för allmänheten). hmm... Finns det så mkt att säga..... Jag har ett mål för imorgon 9:00 vaken och uppe men den idén vet jag inte om jag sätter i verk. Det vore tämligen angenämt om ni peppade lite heh. Hahah hur förmår jag mig att säga att jag ska vakna nio när jag vet att det ändå inte kommer att inträffa. Okej nu ska jag upp nio och sluta vela. Jag har bestämt mig, jag kommer att klara mitt mål....not. Hahah ne nu börjar jag bli riktigt trött. Hur har eran kväll varit? :) God natt alla trötta pigga kaxiga och kalle anka. Nu bär det av till sängen och till drämmarnas värld.

/Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0