Fanny svarar

OM JUST DIG
NAMN: Elin Fanny Maria Wiksten
FÖDD: 10 Oktober 1993
BOR: Skellefteå
SMEKNAMN: Ett liv har gått för mig och först det senaste halvåret har jag fått Wikk och Wikkan
FAMILJ: mamma, pappa & storebror
SKOLA: Björk

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: Har inte hunnit reflektera över det, men njoo
ÅNGRAT NÅGOT: Självklart
LJUGIT: Komplicerad fråga som egentligen inte säger något; antingen ljuger jag och säger ja, eller så talar jag sanning och säger nej. Sen går det att vrida på, men sanningen kommer aldrig fram
SVIKIT NÅGON: Hoppas inte det
KÄNNT DIG SÄMST: Joo
GRÅTIT: Japp. Det är härligt att gråta ut sig
SKRATTAT: Nej?
VARIT SJUK: Nej, men borta från skolan, ja!
VARIT UTOMLANDS: Jag är det just nu! Befinner mig i södra Sverige, i Uppsala. Långt ifrån Norrlands trygga skogar.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Öh va? Jag chattar i princip bara med folk jag redan träffat

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA: Perioder. 
SKRATTAR DU OFTA: Perioder.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Helt neutral. något trött
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Neutralt. Egentligen bra, men jag brukar inte reflektera över sånt
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Back in the old days. Ett väldigt självklart ja. 
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: De vet inte allt om mig, jag vet inte allt om dom
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Jag vet inte. Guess not
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Jag vet inte
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jag tror på evig existens, men att det är ett val man själv väljer. Eftersom ordet är hos mig, och ingen orkar läsa hit kan jag berätta för den som orkat att jag tror stenhårt på en Gud som älskar oss människor enormt mycket. Och tack vare den där Jesus så sände Gud ner honom till jorden. Tog på oss vårat smutsiga förflutna (och framtid). Sen den dagen när jorden förstörs, eller när du dör, kommer du antingen hem till Gud och lever föralltid. De som inte kommer till Gud (jag vet inte vilka) kommer till helvetet. Men inte för evigt. Det tar över tiden där, man försvinner tillslut. Ens existens. Men min önskan är att alla ska komma till Gud. Oj vad Bec kommer bli sur över det här som jag skrivit... Känsligt område
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Svårt.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 1, och är det fortfarande
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Självklart!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: ALFRED!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Som alfred
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: som alfred
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: eh... spelar ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Alfred räcker

OM DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Mörkblond /ljusbrun
ÖGON FÄRG: bluee
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Halvlångt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: ALferd
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Mammas dröm när jag var liten, kanske. Har hört henne tycka det
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Aldrig.
SMINKAR DU DIG:Sällan

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0